home sweet home - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sven/Jip Brug/Dorrestein - WaarBenJij.nu home sweet home - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sven/Jip Brug/Dorrestein - WaarBenJij.nu

home sweet home

Door: svenenjip

Blijf op de hoogte en volg Sven/Jip

08 Maart 2013 | Argentinië, Buenos Aires

Het is zover. De laatste 48 uur in Latin-America zijn in gegaan. We hebben de afgelopen vijf maanden ontzettend genoten van de verschrikkelijk mooie plekken waar we zijn geweest, van de mensen die we hebben ontmoet, de toffe activiteiten die we hebben gedaan en van alles daar omheen. De tijd is ontzettend snel gegaan, maar als we terug kjiken is het overweldigend veel wat we gedaan.

We hebben gelukkig alles kunnen doen wat we wilden en alle belangrijke sightseeings gezien. Maar ook zo veel meer. Zo ook de laatste maand hier in Argentinie. Onder andere Patagonia en de Iguazu zijn bereikt. Helaas voor jullie zullen jullie daar geen verhalen van lezen op dit medium, want anders dan zouden we niets meer te vertellen hebben in Nederland.

We hopen dat jullie onze verhalen leuk, grappig en interessant vonden. Minder dan de helft van de avonturen is hier verteld, dus we zijn nog lang niet uitgepraat. We zien jullie dan ook graag in de komende weken in het Nederlandse.

Tot snel in Nederland!

• 09 Maart 2013 - 00:20

Trudy:

Goede reis

• 11 Maart 2013 - 09:58

Ronald:

Zeker erg genoten van de verhalen. Ook weer leuk om je in live te zien. Ben benieuwd naar de andere verhalen...