Bijna zover - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Sven/Jip Brug/Dorrestein - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Sven/Jip Brug/Dorrestein - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Sven/Jip

14 Oktober 2012 | Nederland, Amersfoort

Nog ongeveer 32 uur en dan is het zover, dan vertrekt ons vliegtuig naar het beloofde continent; Zuid-Amerika. De zenuwen beginnen inmiddels enigszins op te spelen, er wordt afscheid genomen van alle leuke mensen om ons heen en de tassen worden gepakt. Het is een raar gevoel om afscheid te nemen voor zo'n lange tijd, maar het is een tijd die waarschijnlijk zo voorbij vliegt! We willen graag iedereen bedanken voor een leuk afscheidsfeestje(van vorige week inmiddels al) en we zien jullie volgend jaar ergens wel weer!

Groet,

Jip en Sven

• 14 Oktober 2012 - 13:14

Bart Pol:

Boys!

Geniet ervan! Ik ga jullie verslagen lezen! Maak mooie foto's (dat moet nu toch wel goed komen)

Als jullie teug zijn doen we een biertje!

Groetjes,
    Bart

• 14 Oktober 2012 - 15:09

Arie Van De Bunt:

Hoi Sven en Jip,

Maak er wat moois van! Ik hoop dat er mooie verhalen komen in de verslagen.

Tot over een half jaartje.

Groeten Arie

• 14 Oktober 2012 - 21:53

Sonja:

Morgen nemen we nog even afscheid van je Jip. We zullen je zeker gaan missen. Maar jullie gaan het met z'n 2-en zeker leuk hebben. En de tijd zal vliegen. Hele goede reis. Dikke knuffel

• 15 Oktober 2012 - 00:31

Vera:

Heel veel plezier en geniet ervan! En de tijd vliegt idd voorbij! En anders kunnen jullie mij altijd komen opzoeken ;)

Have fun!

• 15 Oktober 2012 - 07:28

Heidi Vianen:

jip heel veel plezier op deze reis. geniet er van want de tijd zal voorbij vliegen.

groetjes x heidi (dochter van herman)

• 17 Oktober 2012 - 14:22

Evert Van Den Brandhof/ Mirjam Van De Brug:

Hoi Boys!

Veel plezier en maak er een geweldige tijd van!!
    We gaan jullie volgen.

Groeten uit de Westerstraat